Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 16:25:33 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/04470 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, 
15 Tallinn-Rapla-Türi tee// Kasemetsa tee 10// 5// 6// 8// L2// Kohila 
liiklussõlm 380// Käokirjaku// Metsanurga// Männimetsa tee 3// 5// Orase// 
Raili// Sõeru// Tallinna-Rapla raudtee 300// 63001// 7112// Toome// Urge// 
Urge tee T2// Urge-Uuspere// Urgenurga// Uru// Uus-Härjaoja// Vaablase tn 
11// 13// 15// 17// 25// 25a// Vaablase tänav L2// Vardi metskond 128, Rapla 
maakond, Kohila vald, Urge küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee// Raili// 
Urgenurga// Uus-Härjaoja, Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, Kohila 
liiklussõlm 380// Sõeru// Tallinna-Rapla raudtee 300// 7112// Toome// Urge// 
Urge tee T2// Uru// Vaablase tn 11// 13// 15// 17// 25// 25a// Vaablase 
tänav L2// Vardi metskond 128 (SALU1, KOHILA-KESKUSE1, KOHILA-KESKUSE2) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja OÜ Reaalprojekt (registrikood 10765904) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/04470 Rapla maakonda Kohila valda Urge 
külasse maaparandussüsteemide rajatiste ümberehitamiseks, mille eesmärk on 
tagada maaparandussüsteemide toimimine ja planeeritava Rail Balticu 
raudteelõigu pinnavete ära juhtimine eesvooludesse või maaparandussüsteemi 
kraavidesse. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa 
menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26958697>  (menetlus nr: 
426408), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister